Personalizacja nakładu zator

Język drukarni

Zlecając utworzenie druku w profesjonalnych firmach, możemy spotkać się z różnorodnymi wyrazami, jakimi się w nich posługują. 
W ostatnim czasie korzystałam z usług jednej z nich. Potrzebowałam wydrukować 100 wizytówek z osobistym logo. Prosiłam o dopilnowanie aby wydruk miał prawidłowe informacje. Ciężko byłoby mi zweryfikować ręcznie 100 egzemplarzy wizytówek, czy nie zawierają literówek. Wówczas pani pracująca w drukarni zawiadomiła mnie o nowiusieńkiej postaci nanoszenia danych na druk. Personalizacja druku, bowiem tak się nazywa, to funkcja automatycznego nanoszenia wiadomości za pomocą programu. Drukarnie używają z niej między innymi przy: zaproszeniach, wizytówkach, kopertach, identyfikatorach, prezentacjach, fakturach, umowach, biletach, kuponach, dyplomach, certyfikatach oraz innych. Pomaga to przystosować się do potrzeb odbiorców. Zapobiega potencjalnym błędom w tekstach. Dla drukarni jest to zarówno gospodarność czasu jak i pieniędzy. Stąd też miałam pełne przekonanie, iż na wizytówki naniesione pozostaną dane, zgodnie z moimi potrzebami. Tak też się stało. Innym razem spotkałam się z personalizacją druku przy zleceniu zrobienia kalendarza z własnymi zdjęciami. Starczyło, że przyniosłam bazę informacji i kalendarz był gotowy na drugi dzień.
Personalizacja druku to nowiutka technologia, która pozwala na funkcjonalne zagospodarowanie czasu pracy drukarni przy niskich cenach. Za pomocą dostarczenia odpowiednich informacji, można ekspresowo wydrukować szczegóły, bez nadzorowania każdego arkusza z osobna. Wyklucza ona pomyłki, jakie zdarzają się w czasie ręcznego wpisywania informacji przy każdym dokumencie. Termin ten pojawia się we wszystkich drukarniach, wykorzystujących nowoczesne metody druku.


Możliwość komentowania jest wyłączona.